Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım, Düzce'de kongre üyeleri ve taraftarlarla bir araya geldi. Çocukluğunun geçtiği Düzce'de çok sayıda dostu ve arkadaşının bulunduğunu belirten Yıldırım, Topuk Yaylası'ndaki tesisleri şehre kazandırmaktan duyduğu mutluluğu dile getirdi.
Yıldırım, 'İnşallah hep beraber bu kötü gidişi durdurmak için mücadele edeceğiz. Hepimiz birlik ve beraberlik içinde olmalıyız, sizden beklentimiz bu. Bir de haftaya pazar günü lütfen hepiniz gelin, oylarınızı kullanın. Sizleri seviyorum, teşekkür ediyorum' şeklinde konuştu.
Yıldırım'ın başkanlık listesinde yer alan Mahmut Uslu, Fenerbahçe'nin özlenen şampiyonluklarını geri getireceklerini ifade ederek, 'Cimbom'un şampiyonluklarına 'dur' diyeceğiz ve biz şampiyon olacağız. Onun için de hep beraber Aziz Yıldırım'a, başkanımıza, liderimize destek vereceğiz' dedi.
Uslu, 4 Nisan 2015'te Fenerbahçe takım otobüsüne yapılan silahlı saldırıya ilişkin dosyanın Adalet Bakanlığınca yeniden ele alındığının hatırlatılması üzerine, o dönemde sorumlu olan herkesin hesap vereceğini söyledi. Yıldırım'ın başkanlığa seçilmesinin Türk futbolu için önemli bir adım olacağını savunan Uslu, 'Son 8 senedir birçok takımın yanlışlar yüzünden hakları yeniliyor. Küme düşenler var. Yalnız şampiyonluk değil liglerde, düşenlerin de hakları yeniyor. Onun için bizim faydamız olacağına inanıyoruz' değerlendirmesinde bulundu.