Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Yapılan görüşme kapsamında, Türkiye-İran ikili ilişkileri ile birlikte bölgesel ve küresel düzeydeki gelişmeler detaylı bir şekilde ele alındı.
Görüşme sırasında Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran-ABD mutabakatının memnuniyet verici bir gelişme olduğunu ifade etti. Türkiye'nin, söz konusu sürecin barışçıl bir şekilde sonuçlanması adına gerekli tüm desteği sunmaya hazır olduğu vurgulandı.
İki lider arasındaki diyalogda, bölgesel istikrarın korunmasına yönelik karşılıklı görüş alışverişinde bulunulduğu bildirildi.