Gaziantep'te faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında, içme suyu tüketimi sonrası rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye sevk edildi.
Olay, sabah saatlerinde 5'inci Organize Sanayi Bölgesi içerisinde yer alan bir tekstil fabrikasında gerçekleşti. Fabrikada bulunan içme suyunu tüketen çalışanlarda baş dönmesi ve mide bulantısı gibi şikayetler gözlemlendi.
Rahatsızlanan işçilerin durumunun bildirilmesi üzerine 112 Acil Çağrı Merkezi üzerinden bölgeye sağlık ekipleri yönlendirildi. Ambulanslarla Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne nakledilen işçilerin tedavilerine başlandı.
Hastanede tedavi altına alınan 25 işçinin genel sağlık durumlarının iyi olduğu ifade edildi. Yetkililer tarafından yaşanan olaya ilişkin resmi inceleme başlatıldı.