Salı, 23 Haziran 2026
Gazete Sayfası
Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'daki bir okul etkinliğinde ikram edilen yemekler sonrası 21 öğrenci ve 4 yetişkinin rahatsızlanması üzerine 25 kişi hastaneye kaldırıldı.

Gazete Sayfası Gündem Servisi 👁 651

Kütahya'da bir okul bünyesinde gerçekleştirilen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından 25 kişi rahatsızlandı. Şikayetlerin üzerine harekete geçen sağlık ekipleri, hastaneye başvuran vatandaşları tedavi altına aldı.

Olay, Meydan Mahallesi'nde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen bir program sırasında meydana geldi. Etkinlik kapsamında katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildiği öğrenildi. İkramların tüketilmesinin ardından bazı öğrenci ve yetişkinlerde mide bulantısı ile kusma belirtileri gözlemlendi.

Rahatsızlıklarının artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine, gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplamda 25 kişi müracaat etti.

Sağlık ekiplerinin müdahalesinin ardından hastaneye kaldırılan şahısların tedavileri sürdürülüyor. Yaşanan olayla ilgili olarak yetkililer tarafından kapsamlı bir inceleme başlatıldığı bildirildi.

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,4627₺ ▼0.01%
🇪🇺 EUR
52,8898₺ ▼0.47%
🇬🇧 GBP
61,3365₺ ▼0.40%

Hava Durumu

🌤
22.6°C
Çoğunlukla açık
Hissedilen
22.8°
Min/Max
20°/28°
Nem
69%

♈ Günün Burçları

23 Haziran 2026