Salı, 23 Haziran 2026
Gazete Sayfası
Kütahya'da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesi: 25 kişi hastaneye kaldırıldı

Kütahya'da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesi: 25 kişi hastaneye kaldırıldı

Kütahya'daki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından 21'i öğrenci 4 yetişkin olmak üzere 25 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Gazete Sayfası Gündem Servisi 👁 1,232

Kütahya'da bir ortaokul bünyesinde gerçekleştirilen etkinlik sırasında ikram edilen gıdaların ardından 25 kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen programın ardından sağlık sorunları yaşayan katılımcılar, hastaneye sevk edildi.

Etkinlik kapsamında öğrencilere ve davetlilere pilav ve tavuk ikram edildiği belirtildi. İkramların tüketilmesinin ardından bazı öğrencilerin ve yetişkinlerin mide bulantısı ile kusma şikayetleri yaşadığı bildirildi. Şikayetlerin yoğunlaşması üzerine bölgedeki sağlık kuruluşlarına başvurular yapıldı.

Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine, gıda zehirlenmesi şüphesiyle toplamda 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere 25 kişi başvurdu. Hastaneye getirilen şahısların tedavi altına alındığı öğrenildi.

Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından kapsamlı bir inceleme başlatıldı. Olayın kesin nedeni ve ikram edilen gıdaların durumuyla ilgili soruşturmanın sürdüğü ifade edildi.

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,4627₺ ▼0.01%
🇪🇺 EUR
52,8898₺ ▼0.47%
🇬🇧 GBP
61,3365₺ ▼0.40%

Hava Durumu

🌤
22.6°C
Çoğunlukla açık
Hissedilen
22.8°
Min/Max
20°/28°
Nem
69%

♈ Günün Burçları

23 Haziran 2026