Kütahya'da bir ortaokul bünyesinde gerçekleştirilen etkinlik sırasında ikram edilen gıdaların ardından 25 kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen programın ardından sağlık sorunları yaşayan katılımcılar, hastaneye sevk edildi.
Etkinlik kapsamında öğrencilere ve davetlilere pilav ve tavuk ikram edildiği belirtildi. İkramların tüketilmesinin ardından bazı öğrencilerin ve yetişkinlerin mide bulantısı ile kusma şikayetleri yaşadığı bildirildi. Şikayetlerin yoğunlaşması üzerine bölgedeki sağlık kuruluşlarına başvurular yapıldı.
Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine, gıda zehirlenmesi şüphesiyle toplamda 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere 25 kişi başvurdu. Hastaneye getirilen şahısların tedavi altına alındığı öğrenildi.
Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından kapsamlı bir inceleme başlatıldı. Olayın kesin nedeni ve ikram edilen gıdaların durumuyla ilgili soruşturmanın sürdüğü ifade edildi.