Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesimi Narlı gişeleri mevkiinde, seyir halindeki bir tırda henüz belirlenemeyen bir sebeple yangın çıktı.
Öğle saatlerinde meydana gelen olayda, tır şoförü alevleri fark etmesi üzerine aracı emniyet şeridine çekerek kendisini dışarı attı. Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi ekiplerine bildirilmesinin ardından bölgeye hızlıca itfaiye, sağlık ve jandarma birimleri sevk edildi.
Kısa sürede büyüyen alevler tüm aracı etkisi altına alırken, itfaiye ekiplerinin yoğun müdahalesi neticesinde yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın sonucunda tır tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
Olayın ardından otoyol üzerindeki trafik akışı bir süre kontrollü olarak sağlandı. Yangının çıkış nedenine ilişkin yetkililer tarafından resmi soruşturma başlatıldı.