İstanbul'un Tuzla ilçesinde 1 Kasım 2025 tarihinde meydana gelen trafik kazasında yaralanan polis memuru A.Ü., tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Bu acı haberi İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sosyal medya hesabından duyurdu.
Bakan Çiftçi, açıklamasında, A.Ü.'nün 29 Mayıs 2026 tarihinde hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadığını belirtti. Polis memuru Üyenarık'ın şehit olduğunu ifade eden Çiftçi, şehide Allah'tan rahmet, ailesine, Emniyet Teşkilatı'na ve millete başsağlığı diledi.
Olay, 1 Kasım 2025 tarihinde Tuzla'da ekip aracının karıştığı bir trafik kazasıyla yaşanmıştı. Kazada ağır yaralanan A.Ü., yaklaşık altı ay süren yaşam mücadelesini kaybetti.
Şehit polis memuru A.Ü. için tören düzenlenmesi bekleniyor. İçişleri Bakanlığı'ndan konuyla ilgili ek açıklamalar yapılması öngörülüyor.