ABD Başkanı Donald Trump, İran'ın zenginleştirilmiş uranyum programından vazgeçmesi durumunda dahi yaptırımların devam edeceğini belirtti.
Trump, yaptığı açıklamalarda, İran'ın nükleer faaliyetlerine ilişkin uluslararası endişelere değinerek, ülkenin uranyum zenginleştirme politikasından vazgeçmesinin yaptırımların kaldırılması için yeterli olmayacağını vurguladı.
Bu açıklama, ABD'nin İran'a yönelik uyguladığı yaptırımların sürdürüleceği yönündeki kararlılığını ortaya koydu.
Konuyla ilgili detayların ilerleyen saatlerde kamuoyu ile paylaşılması bekleniyor.