Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan, Gürcistan üzerinden Türkiye'ye demir yolu bağlantısının açıldığını duyurdu. Paşinyan, gelişmeyle ilgili olarak Türkiye ve Gürcistan'a teşekkürlerini iletti.
Başbakan Paşinyan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Azerbaycan demir yolu hattının ardından Gürcistan üzerinden Türkiye'ye yönelik demir yolu bağlantısının da Ermenistan'ın ihracat ve ithalat faaliyetleri için hizmete girdiğini belirtti.
Bu adımın, Ermenistan ekonomisi için önemli bir gelişme olduğu vurgulandı. Paşinyan, paylaşımında Türkiye ve Gürcistan'daki muhataplarına minnettarlığını ifade etti.