Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde meydana gelen orman yangını, ekiplerin yoğun müdahalesi sonucunda kısa sürede kontrol altına alındı.
Yangın, öğleden sonra Nurdağı Kırkpınar Mahallesi kırsalındaki ormanlık alanda başladı. Çevredeki vatandaşların dumanları fark ederek 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirmesi üzerine bölgeye çok sayıda ekip sevk edildi.
Söndürme çalışmalarına Nurdağı Orman İşletme Şefliği'ne bağlı 5 ilk müdahale aracı, 6 arasöz, 4 su tankı, 2 itfaiye aracı ve iş makineleri katıldı. Karadan yürütülen çalışmalara jandarma ekipleri ve yerel vatandaşlar da destek verdi. Ayrıca yangına 1 helikopter ile havadan müdahalede bulunuldu.
Havadan ve karadan toplam 1 saat süren operasyonun ardından alevler kontrol altına alındı. Yangın neticesinde yaklaşık 3 hektar ormanlık alanın zarar gördüğü tespit edildi. Bölgede soğutma çalışmaları devam ederken, yangının çıkış sebebinin belirlenmesi amacıyla resmi inceleme başlatıldı.