Gaziantep'in Batıkent Mahallesi sakinlerinden Vadi Park mevkisinde, iki lise öğrencisi arasında çıkan tartışma kanlı bitti. Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi öğrencileri arasında henüz belirlenemeyen bir sebeple başlayan gerginlik, kısa sürede fiziksel kavgaya dönüştü.
Edinilen bilgilere göre, 10. sınıf öğrencisi Ç.G. ile 12. sınıf öğrencisi H.A. (18) arasında yaşanan tartışmada, H.A. yanındaki bıçakla Ç.G.'yi yaraladı. Olayın ardından çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ekipleri sevk edildi.
Yaralı öğrenciye ilk müdahale olay yerinde yapıldıktan sonra Gaziantep Üniversite Hastanesi'ne nakledildi. Hastanede gerçekleştirilen cerrahi müdahalenin ardından yoğun bakım ünitesine alınan Ç.G.'nin hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi.
Olayın ardından kaçan zanlı H.A., emniyet güçlerinin çalışmaları neticesinde yakalanarak gözaltına alındı. Emniyet birimleri tarafından olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlatıldığı öğrenildi.